Lions club Karmsund

Stangalandstølen 175

4250 Kopervik

Er en frivillig organisasjon (Etablert4.5.1970) og holder til i Kopervik og har møter på Speiderhuset i Kopervik

Vi samles  1. mandag i måneden kl 19:00

Klubben har medlemmer i fra Vedavågen, Kopervik, Nord Karmøy og Fastlands Karmøy ++

Lions Club Karmsund driver med Kunstutstillingen "Karmøyutstillingen" som gir inntekter som deles ut videre til andre veldedige formål både internasjonalt, Sentralt og lokalt

Mange medlemmer er med å lage/fikse lokale turstier og merker disse med skilter. Samt er med å hjelpe på konserter og aktiviteter på Karmøy.

Lions Club har altid plass til flere som vil hjelpe andre! Ta kontakt vis du ønsker å være med!

Kontakt noe i Styret.

Lions mål

• Skape større forståelse mellom alle mennesker og nasjoner ved å arbeide for økt innsikt i mellomfolkelige problemer.
  • Fremme en god borgerånd.
  • Gjøre aktiv innsats for å bedre forhold i samfunnet, og hjelpe dem som er i nød.
  • Forene medlemmene i vennskap og gjensidig forståelse.
  • Være et forum for fri meningsutveksling om alle saker av allmenn interesse.
  • Bevegelsen er nøytral i politiske og religiøse spørsmål.
  • Arbeide for en høy allmenn standard innen alle yrker.

Ingen innsamlinger tilgjengelig